پشتیبانی
شرح وظایف یک پشتیبان:
Ø تماس تلفنی با دانشآموزان به صورت یک هفته در میان
Ø تعیین زمانی در حدود 4ساعت در هفته که در آن زمان سیمکارت ایرانسل روشن باشد تا دانش آموز بتواند تماس بگیرد.
Ø اطلاع رسانی تماس با دانشآموزان و انتقال مشکلات و کمبودها پس از هر تماس به سامانه پیامک 50002010000440 به منظور حل مشکلات
Ø بررسی کارنامه آزمونهای آزمایشی هر دانشآموز پس از هر آزمون (دو هفته یکبار) و ارائه راهکار به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموز
Ø پر کردن فرم Excel گزارش پشتیبانی و ارسال آن به ایمیل jahadgaran.elmi@yahoo.com مشخص شده (3 آزمون یکبار )
در این فرم شما باید روند آموزشی دانش آموز طی سه آزمون را درس به درس بررسی کرده،در صورتی که دانش آموز آموز سه آزمون پی در پی روند نزولی داشته باشد ( و مشکل خانوادگی یا شخصی نداشته باشد) بسته به نظر پشتیبان + نظر مدیر مدرسه از آزمون ها حذف خواهد شد.
Ø انتقال مشکلات کلی و معایب برگزاری طرح به مسئول طرح
Ø مشکلات مربوط به دانش آموز و پشتیبانی (گزارش فرستادن، دسترسی به دانش آموز، برگزاری آزمون، دریافت کارنامه، برنامه آزمون...) به مسئول پشتیبان ها
Ø دریافت شارژ دوهفته یکبار، مشکلات مربوط به تماس، دریافت شارژ، اطلاع مشکلات شخصی دانش آموز به ایشان (نیاز به کتاب، شرایط خاص خانوادگی و ...)
Ø مشاور گروه برای برنامه ریزی و مشورت آموزشی
مواردی که در اختیار پشتیبان قرار میگیرد:
Ø شماره همراه و ثابت و اطلاعات شخصی دانشآموزان تحت پشتیبانی
Ø یک سیمکارت ایرانسل به منظور تماس پشتیبان با دانشآموز و بالعکس
Ø ارسال شارژ ایرانسل به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار
Ø برنامه راهبردی آزمونهای قلمچی
Ø اطلاعات درباره پیشینه گروه و اهداف پیشرو
سلام علیکم
التماس دعا / عاقبتتون بخیر