گروه جهادی السابقون

گروه جهادی السابقون

گروه جهادی السابقون گروهی دانشجویی با هدف ارتقا سطح علمی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته و قبولی آنها در آزمون سراسری تشکیل شده است. به امید آنکه نیروهای بومی جایگزین حرکت های جهادی گردند.

Google+
آخرین نظرات

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

گزارش سفر تیم پسران راسک

| پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ

بسمه تعالی 

در تاریخ پنجم شهریور ماه 1394 سفر ما از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد زاهدان آغاز شد. مقصد نهایی ما شهر راسک مرکز شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان بود. سفر بیست و دو سه ساعته  قطار تمام شد و پس از آن با اتوبوس به مسیر خودمان ادامه دادیم. حدودا هفت هشت ساعتی هم با اتوبوس در راه بودیم. شمال استان هوایی خشک دارد و در نقطه مقابل آن هرچه به سمت جنوب حرکت می کنید هوا مرطوب تر می شود و در نهایت هم رطوبت به سطح رطوبت دریای عمان می رسد.

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان مقطع ابتدایی

| پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

ضمن عرض سلام به همراهان گرامی گروه جهادی السابقون به اطلاع می رساند جمعی از خیرین از جمله یکی از اساتید دانشگاه امیرکبیر و دوستانشان کمک هایی را جهت خرید لوازم التحریر در اختیار گروه جهادی السابقون قرار دادند که پس از خرید در تهران توسط گروه به سراوان ارسال شده و توسط خانم یوسفی در کمیسیون بانوان سراوان و همکارانشان بسته بندی و آماده توزیع شد. این بسته ها برای بیش از سیصد دانش آموز مقطع ابتدایی تهیه شده و نهایتا توسط جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در سراوان، سیب و سوران، گشت و بم پشت توزیع گردید.


اطلاعیه تغییر در برنامه کنسرت جمعه 3 مهر ماه

| يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ

ضمن عرض سلام به همراهان گرامی گروه جهادی السابقون، به اطلاع می رساند به دلیل اعلام عزای عمومی در کشور در پی رخداد غم انگیز مکه کنسرت خیریه باران به نفع ساخت مدرسه دخترانه در جالق از روز جمعه سوم مهرماه به روز پنجشنبه 9 مهرماه ساعت 20 منتقل شده است.

همچنین آخرین اجرای این کنسرت خیریه جمعه شب 10 مهرماه ساعت 20 برگزار می شود.

خرید بلیت از طریق:
http://www.tiwall.com/store/concert-mana