گروه جهادی السابقون

گروه جهادی السابقون

گروه جهادی السابقون گروهی دانشجویی با هدف ارتقا سطح علمی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته و قبولی آنها در آزمون سراسری تشکیل شده است. به امید آنکه نیروهای بومی جایگزین حرکت های جهادی گردند.

Google+
آخرین نظرات

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

تمرکز و راهکارهایی برای افزایش آن

| جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۰ ب.ظ

ü    در طول روز زمان خاصی را به فکر کردن درباره مسائلی که به ذهن شما خطور می کند و تمرکزتان را بهم می زند اختصاص دهید. به طور مثال ساعت 7 تا 7:30 بعدازظهر زمانی است که شما می توانید به این افکار بپردازید. هنگامی که این افکار مزاحم در طول روز به ذهن شما خطور کرد و باعث نگرانی شما شد، به یاد بیاورید که زمان ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته اید و اجازه دهید که از ذهن شما خارج شود. کسانی که از این روش استفاده کرده اند، توانسته اند ۳۵% از افکار مزاحم را در طول ۴ هفته در خود کاهش دهند و این تغییر بزرگی است.

ü       اصول و قوانین لازم برای یک مطالعه سودمند را بشناسید و آن را به دقت رعایت فرمایید. ما نیز در اینجا به چند مورد اشاره می‏کنیم:

الف) با مد نظر قرار دادن هدف خویش از مطالعه و درس خواندن، احساس نیاز به مطالعه را در خودتان شعله‏ور سازید.

ب) به هنگام مطالعه یا حضور در کلاس، از افکار ناامیدکننده، کسل کننده و غیرمنطقی بپرهیزید و همواره امید، قدرت و توانایی را در ذهن خود حفظ کنید.

ج) همیشه برای مطالعه یا سر کلاس، کاغذ و قلمی داشته باشید و نت‏برداری کنید یا خلاصه‏ای از مطالب را یادداشت کنید تا در فضای روانی درس و مطالعه قرار داشته باشید، نه اینکه به دنبال افکار و ذهنیات خود باشید.

گالری عکس 2

| جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ


11-18 مرداد       هدف آموزشی کلی : تکمیل مباحث پایه مهم

درس

مبحث تدریس

ریاضی

دو جلسه تکمیل مباحث هندسه پایه، یک جلسه مرور و بررسی کلی به همراه تست آمار، یک جلسه کمیل مباحث جبر و احتمال/ در گسسته تکرار نمی شوند، یک جلسه دنباله ها و دستگاه اعداد، یک جلسه مرور و بررسی اولیه مشتق و حد

فیزیک

یک جلسه الکتریسیته ساکن، یک جلسه الکتریسیته جاری

دو جلسه الکترومغناطیس، یک جلسه ترمودینامیک

شیمی

دو جلسه مدل های اتمی، سه جلسه کار با جدول تناوبی، یک جلسه پیوندهای یونی و کووالانسی

 

در آیینه دیگر رسانه ها- 1

| سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ

خبر شروع کار گروه جهادی السابقون در شهرستان خاش در "خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)"  و "اخبار صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان" قرار گرفت.

قسمتی از متن این اخبار در این پست قرار داده شده است. برای دیدن اصل خبر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

خبر در ایسنا و ایرنا

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: گروه جهادی ˈعلمی دانشجویی السابقونˈ برای کمک به بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان، ارتقا شاخص ها و کیفیت بخشیدن به آموزش در این شهرستان مستقر شدند.

ˈقاسم کوچکزاییˈ افزود: گروه جهادی السابقون با مشارکت دانشجویان خواهر و برادر با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته و کمک به قبولی آنان در آزمون سراسری تشکیل شده است.

وی گفت: گروه جهادی خواهران در آموزشگاه دخترانه رضوان و گروه جهادی برادران در دبیرستان نمونه خاتم شهرستان خاش مستقر شدند تا ضمن مشاوره با دانش آموزان به والدین آنان نیز در خصوص روش تدریس و کنکور راهنمایی های لازم را ارائه دهند.



لازم به ذکر است که کار مدرسین گروه در کنار کار معلم های مدرسه قرار می گیرد. این کلاس ها برای رفع اشکال و آموزش حل تمرین و تست می باشد نه اینکه کل مباحث تدریس شود.

تاریخ های اردو نیز در زمانی تعیین می شوند که در زمان کلاس های مدرسه قرار نگیرد.


11-18 مرداد:

درس

مبحث تدریس

زیست

زیست 2: فصل های 1 تا 7/ زیست 1: فصل های 1 تا 5

ریاضی

ریاضی 3: تابع، حد و پیوستگی/ ریاضی 2: معادلات و نامعادلات، دنباله

فیزیک

فیزیک 3: الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی/ فیزیک 2: دینامیک

شیمی

شیمی 3: واکنش های شیمیایی و استوکیومتری، ترمودینامیک/ شیمی 2: خواص تناوبی